PDA

View Full Version : the guns are done


VAHEVAHE
07-14-2007, 12:38 AM
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0140.jpg
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0138.jpg
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0137.jpg

One thing i need to add is i have removed the verticle grip from the ar-15 and i have changed the ar-15 standard grip to this grip http://www.tenpercentfirearms.com/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=91

What do you guys think

XDshooter
07-14-2007, 1:02 AM
Very nice, but I think you should practice safety by keeping your finger off the trigger.

VAHEVAHE
07-14-2007, 1:08 AM
Very nice, but I think you should practice safety by keeping your finger off the trigger.

thx:D, yeah my trigger finger is twitching i need to shoot it lol

XDshooter
07-14-2007, 1:17 AM
thx:D, yeah my trigger finger is twitching i need to shoot it lol


Oh man me too. I haven't been to the range since yesterday. :43:

jumbopanda
07-14-2007, 2:33 AM
Nice, but I gotta make two comments:

1. Finger off the trigger.
2. Concerning the AK,

http://www.buildyourownak.com/tactical8vw.jpg

StevieG
07-14-2007, 7:13 AM
The electrical tape on the AK mag is so...ghetto :D

WokMaster1
07-14-2007, 7:18 AM
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0140.jpg
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0138.jpg
http://i190.photobucket.com/albums/z41/vahevahe_2007/IMG_0137.jpg

One thing i need to add is i have removed the verticle grip from the ar-15 and i have changed the ar-15 standard grip to this grip http://www.tenpercentfirearms.com/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=91

What do you guys think

Nice AR.

How are you attaching your bipod to the rifle? Is there an adapter? What's the bipod brand?

jmlivingston
07-14-2007, 7:21 AM
Very nice, but I think you should practice safety by keeping your finger off the trigger.

Didn't you see the bolt was locked back? He was in the middle of a function check when he reached over and grabbed his camera..... :gunsmilie:

RobT2K
07-14-2007, 8:19 AM
What is the black tape on the AK mag for?

Other than that, nice rifles.

hybridatsun350
07-14-2007, 8:28 AM
Very nice, but I think you should practice safety by keeping your finger off the trigger.

That's the first thing I thought too, haha. I also think you should pull all of the tacticool stuff off of the AK and just leave it with some nice wood furniture. The AR is nice though! :)

NONEYA
07-14-2007, 8:28 AM
Nice looking AR.

VAHEVAHE
07-14-2007, 4:03 PM
Nice AR.

How are you attaching your bipod to the rifle? Is there an adapter? What's the bipod brand?

im using a harris bipod and its the same kind of attachment you can get at tenpercent firarms

VAHEVAHE
07-14-2007, 4:04 PM
What is the black tape on the AK mag for?

Other than that, nice rifles.

i couldnt get the 10/30 ak mags so i got the 10/30 Lever mag and took out the lever and taped it up :) GHETTO STYLE

EricCartmann
07-14-2007, 4:06 PM
dam thats a nice looking AK and AR. Not bad for something from California... when you come to Nevada you can take off the monster man grip.

CA law makers are the biggest retards in the world. Props to all Californians for getting around their stupid games.

VAHEVAHE
07-14-2007, 4:06 PM
That's the first thing I thought too, haha. I also think you should pull all of the tacticool stuff off of the AK and just leave it with some nice wood furniture. The AR is nice though! :)

Ok guys i put a BOMB as scope on the ar-15 pics coming soon

Q
07-14-2007, 4:22 PM
nice pair of evil black rifles.:43:
What parts did you use for the ar? upper? lower?

XDshooter
07-14-2007, 4:48 PM
Didn't you see the bolt was locked back? He was in the middle of a function check when he reached over and grabbed his camera..... :gunsmilie:


Kodak Moment............

VAHEVAHE
07-14-2007, 5:10 PM
nice pair of evil black rifles.:43:
What parts did you use for the ar? upper? lower?

stag lower dpms upper 20' barrel , and a nice fake CAN, with 10/30 mags