PDA

View Full Version : Hey Mike, Hold My Beer... (MAC10)


PolishMike
03-10-2009, 10:34 PM
Just got back from FMJBT's place and I think the title explains it all.

Tactical rail with tactical red dot.
http://i254.photobucket.com/albums/hh90/PolishMikeCG/P3100011.jpg


Tactical rail with tactical red dot and tactical fake suppressor.
http://i254.photobucket.com/albums/hh90/PolishMikeCG/P3100010.jpg

Tactical scope for those 500 yd headshots.
http://i254.photobucket.com/albums/hh90/PolishMikeCG/P3100012.jpg

Bipod for those tactical rolls
http://i254.photobucket.com/albums/hh90/PolishMikeCG/P3100013.jpg

Gunaria
03-10-2009, 10:36 PM
The bipod is the best.

Saigon1965
03-10-2009, 10:36 PM
LOL - Now the videos please -

FMJBT
03-10-2009, 11:01 PM
Awesome :thumbsup: I just know that bipod is gonna be perfect for those upside down shot's while in mid tactical roll. Those shots are seriously hard. :25:

I wonder how an extra pistol grip would do up there? Surely it couldn't be considered a "Forward Pistol Grip". I don't think the law said anything about "Top Mounted-Slightly Opposed Pistol Grip".......:hide:

Travis8128
03-10-2009, 11:05 PM
haha this is some funny stuff.

wheres your side mounted grip for when you do a drive by holmes?

CA Gun Laws Suck
03-10-2009, 11:06 PM
Mike your outta control lol! :25:

JeffM
03-10-2009, 11:07 PM
You guys need girlfriends.

Saigon1965
03-10-2009, 11:09 PM
Why - They have each other and the Chief - What more would a Calgunner want other than ammo -

You guys need girlfriends.

JeffM
03-10-2009, 11:11 PM
Why - They have each other and the Chief - What more would a Calgunner want other than ammo -

:rofl2:


Don't forget yourself in that mix.



Asking for vids.







Perv.



:rofl2:

mvpatriot
03-10-2009, 11:14 PM
I remember talking with Mike about rails on a MAC, he told me "you don't need a sidecocker/rail, thats not a MAC!"
We'll it looks like you got the best of both worlds bro!
Now you just have to figure out a way to mount that launcher you got on there! :)

FMJBT
03-10-2009, 11:14 PM
haha this is some funny stuff.

wheres your side mounted grip for when you do a drive by holmes?

In retrospect, the rail probably would have given him much more street cred if we had mounted it on the side. WORD. Sadly though, any left handers would be left SOL if they wanted to shoot it using the TACTICAL RED DOT. At least this way it's ambidextrous so any one of his tight homies can pick it up and continue to bust some caps, Yo.

USN CHIEF
03-10-2009, 11:14 PM
Why - They have each other and the Chief - What more would a Calgunner want other than ammo -

I am done with both of the punks. I did not even get a simple ****ing phone call:mad:

PolishMike
03-10-2009, 11:16 PM
I am done with both of the punks. I did not even get a simple ****ing phone call:mad:


Dude, i went over there to pick up that tumbler... it degenerated into this spontaneously.

Travis8128
03-10-2009, 11:16 PM
In retrospect, the rail probably would have given him much more street cred if we had mounted it on the side. WORD. Sadly though, any left handers would be left SOL if they wanted to shoot it using the TACTICAL RED DOT. At least this way it's ambidextrous so any one of his tight homies can pick it up and continue to bust some caps, Yo.

yeah gotta remember that if the owner gets capped his homies need to use it to.

so for that reason i guess its smart to keep it universal.:)

USN CHIEF
03-10-2009, 11:17 PM
Dude, i went over there to pick up that tumbler... it degenerated into this spontaneously.



:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

And you happened to have the gun with you.. Please:mad:

FMJBT
03-10-2009, 11:18 PM
I am done with both of the punks. I did not even get a simple ****ing phone call:mad:


*Hangs head in shame*

I still have some more of that TACTICAL RAIL if you want some welded to the slide on your USP TACTICAL. :D

mvpatriot
03-10-2009, 11:18 PM
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

And you happened to have the gun with you.. Please:mad:

he's always rollin wit his MAC!
(like my street slang)

FMJBT
03-10-2009, 11:20 PM
Dude, i went over there to pick up that tumbler... it degenerated into this spontaneously.


..... And you totally left the tumbler over here too. LOL. :smilielol5:

paintballergb
03-10-2009, 11:20 PM
Those pics are priceless. lol.

USN CHIEF
03-10-2009, 11:20 PM
Well, I already made the call to SDPD and CA DOJ BoF.

Saigon1965
03-10-2009, 11:22 PM
Don't do it man - They're young and is very impressionable - There's an outside chance they'll be able to make it up to you -

I am done with both of the punks. I did not even get a simple ****ing phone call:mad:

Well, I already made the call to SDPD and CA DOJ BoF.

PolishMike
03-10-2009, 11:23 PM
..... And you totally left the tumbler over here too. LOL. :smilielol5:


HAHA I didnt even realize that when I typed that.


Think you can bring it on Sat?


Chief - Get over it you jealous bastard.

USN CHIEF
03-10-2009, 11:26 PM
Don't do it man - They're young and is very impressionable - There's an outside chance they'll be able to make it up to you -

Heck no.

HAHA I didnt even realize that when I typed that.


Think you can bring it on Sat?


Chief - Get over it you jealous bastard.


:43::reddevil::cuss::42:

FMJBT
03-10-2009, 11:46 PM
HAHA I didnt even realize that when I typed that.


Think you can bring it on Sat?

Yeah, no problem.



Heck no.

Well, fine then. No TACTICAL RAIL for you. :p

USN CHIEF
03-10-2009, 11:54 PM
Yeah, no problem.





Well, fine then. No TACTICAL RAIL for you. :p

Well, no B-day present for you then you punk. I guess I will just have to find another Cal Gunner that shares the same B-day as you and that would like 1k of my .223 rounds.:thumbsup:

FMJBT
03-11-2009, 12:23 AM
Well, no B-day present for you then you punk. I guess I will just have to find another Cal Gunner that shares the same B-day as you and that would like 1k of my .223 rounds.:thumbsup:

Dammit.... Alright, TACTICAL RAIL and TACTICAL RED DOT for you. You want it welded on the top, or on the side of your USP's slide? :D If you're serious about the 1K of .223, I may have to name my next kid after you. Or maybe just change the name of the current kid..... :thumbsup:

USN CHIEF
03-11-2009, 12:26 AM
Dammit.... Alright, TACTICAL RAIL and TACTICAL RED DOT for you. You want it welded on the top, or on the side of your USP's slide? :D If you're serious about the 1K of .223, I may have to name my next kid after you. Or maybe just change the name of the current kid..... :thumbsup:

Bro, if I can claim him for tax purposes, you can have all my reloading components:eek::43: Deal?:D

Futurecollector
03-11-2009, 12:38 AM
Bro, if I can claim him for tax purposes, you can have all my reloading components:eek::43: Deal?:D

**** ill steat you a kid from mexico that you can claim on taxes if i get reloding stuff :thumbsup::D

FMJBT
03-11-2009, 12:56 AM
Bro, if I can claim him for tax purposes, you can have all my reloading components:eek::43: Deal?:D


Heck no Man, we got a good deal on our tax return this year because of the Tiny Terror. It pretty much made up for having to change all those poopy diapers for the last year and a half. Pretty much.... I just ordered a whole new reloading setup, and one of the new Millett LRS-1 scopes with my share of the Toddler Compensation money in fact :D

Bowser
03-11-2009, 1:05 AM
With that bipod, one could shoot sideways underneath a car much for efficiently!

niko454
03-11-2009, 6:01 AM
Pretty much.... I just ordered a whole new reloading setup, and one of the new Millett LRS-1 scopes with my share of the Toddler Compensation money in fact :D


should have bought some new glasses instead, haha. also, you should have saved up for a quality optic.... like a barska.

xxdabroxx
03-11-2009, 12:52 PM
compression fitting TACTICAL fake SUPPRESSOR? Or snug fit?